be the first one to know.

marți, 1 februarie 2011

Eva

oameni buni, n-am mai vazut un film care sa ma scuture pana la oase, de secole! cu atat mai mult, un film produs de romani!
nu stiu cum sa va zic, desi eram pana acum mandra de nationalitatea mea, acum sunt de doua ori mai mandra!
de ce?
rasfoiam canalele tv, fara niciun chef, in cautarea unui film care sa ma adoarma. am ajuns pe Diva universal [fostul hallmark] iar cuvintele de pe ecran m-au captat impreuna cu vioara de pe fundal, "a romanian production". va dati seama ca m-a pufnit instinctiv rasu si mi-am zis in sinea mea "alt film de cacat" [dar imi retrag cuvintele, cu varf si indesat]. si sa nu ma intelegeti gresit, iubesc teatrul care se joaca in romania. sincer, cred ca am plans mai mult in salile de teatru decat pe canapea in fata televizorului.
cred ca am urmarit filmu fara sa respir sau sa clipesc. stiu ca la un moment dat mi s-a facut sete si nu voiam sa ma duc sa-mi aduc un pahar cu apa. am ramas acolo inca juma de ora, cu gura uscata. au inceput sa-mi curga mucii,si nu voiam sa-mi aduc un servetel. imi trageam nasu si muream de sete, numa'de-al dracului sa nu pierd o secventa din film.
filmul acesta e o drama, din timpul celui de-al doilea razboi mondial.
nu va mai dau detalii, va propun sa-l cautati. merita vazut, iar daca filmul nu va acapareaza, ca in cazul meu, ei bine, atunci cred ca l-am prins intr-un moment perfect.

Niciun comentariu: