be the first one to know.

miercuri, 6 iulie 2011

mi-e dor de dimineata noastra

in clipa in care am pus varful creionului pe foaie, eram decisa asupra ce aveam de gand sa desenez. in schimb, m-am trezit ca-ti scrijeleam initialele pe cel putin 5 file.

stii, tot ce-mi doream, era o pauza.
o pauza din a-mi aduce mereu aminte de acea dimineata, apoi cealalta dupa-masa. ultima... mai exact.
de ziua in care ne-am tinut de maini, ne-am strans in brate, ne-am sarutat si ne-am luat ramas bun... un "la revedere" care nu mai exista.
care revedere?
esti la fel de viu, ca si gandul ca esti mort, care-mi alearga prin cap toata ziua.
sunt constienta ca respiri, traiesti, dar pentru mine, esti ca mort.
si totusi... atat de viu, dar numai in amintirile NOASTRE, vorbele, soaptele, visele, planurile, trip-urile, saruturile, noastre. in toate localurile, canapelele, paturile, bancile, scaunele straine... in toate.
tigari, cafea, alcool, apa, suc, sex, droguri, muzica, party-uri, lovituri, straini, prieteni, numere de telefon, rabdare, iubire, amagire, minciuni, revederi, despartire, adio, ignoranta, speranta, uitare, moarte, viata, negare...
esti viu...

mi-e dor de dimineata noastra...

Niciun comentariu: