be the first one to know.

luni, 10 octombrie 2011

undeva intre noi doi

ascunde-ma acolo unde-ai transformat fiecare lacrima care am varsat-o, intr-un zambet sincer, de copil.
spune-mi ca inca iti place sa-mi spui "copil", chiar daca am crescut.
te rog sa simti parfumul primaverii si caldura dintre palmele noastre, chiar daca e toamna si eu nu sunt langa tine.
mai treci prin gara din gand in cand, opreste-te la peronul unde m-ai vazut prima data, apoi inchide ochii si mergi orbit, spre peronul unde-ai alergat dupa tren, pentru un ultim sarut adolescentin. priveste trenul plecand. adu-ti aminte de privirea mea, cand te-am vazut asteptand sa plec, apoi citeste-mi speranta din ochi, cand te-am vazut alergand dupa tren. te rog, aminteste-ti frica cu care m-am intins pentru acel ultim sarut.
te rog pastreaza fiecare sentiment, fiecare simt trait impreuna, intr-o celula alba din venele tale.

spune-mi "copil", cand nu ma vei mai recunoaste si spune-mi ca asta a fost treaba ta: sa ma faci sa zambesc cand totul pare mort in jurul meu, sa raman cu speranta cand totul pare pierdut, sa raman cu un gust dulce la fiecare clipit de ochi...
uita-ma plangand, in ultimul vagon, al unui tren pustiu, privindu-te printr-un geam murdar de sentimente, dorinte si vise neimplinite, intr-o dimineata de toamna...


eu, imi voi aduce mereu aminte de noi...