miercuri, 27 aprilie 2011

copilul tau...

Kaiori Breathe - Tell Me You Love Me



imi pare rau...
copil


-apelezi la mine doar cand ai nevoie de ajutorul meu. imi spui de fiecare data ca ti-e dor de mine, abia dupa ce ai iesit din belele. ce sunt eu pentru tine? eu m-am saturat.
-eu...

-mi-e dor de tine. nu-s in belele. doar mi-e dor de tine.
-copil, nu pot vorbi...
-imi pare rau.


-te iubesc!
-da ce-ti veni sa ma suni asa?
-nu stiu. ascultam piesa noastra si mi s-a facut dor de tine. acum merg spre casa. voiam doar sa stii ca inca te iubesc.
-copil...


-copil...
-eu...
-shhh. stiu.
-nu...
-te iubesc.


-nu ma mai cauta.
-copil...
-nu!
-se pare ca a fost o greseala.
-da. o mare greseala.


copilul tau inca te iubeste, si-i este dor de tine, chiar daca orgoliul ii interzice sa recunoasca asta.
am iesit din belele deja, sunt in zona calma, de dupa furtuna. voiam doar sa stii ca mi-ar place sa-ti aud vocea. anu asta inca n-am vorbit...
iar ca sa stii si tu, nu ma foloseam de tine... faptul ca apelam mereu la tine cand imi era greu, ma ajuta sa ma linistesc, sa ma simt protejata... sub vocea ta, in bratele tale... ca ultima oara, in gara...

tren.
peron.
imbratisare.
palme calde.
metrou.
imbratisare.
dezechilibru.
plimbare.
frig.
sarut.
deja-vu.
te iubesc.
lacrimi.
muzica.
versuri.
imi pare rau.
plecari.
te iubesc.
te urasc.
intoarce-te...
imi pare rau.
greseala.
dor.
copil.
copilul tau.
mereu...


m-am comportat ca o nenorocita. imi pare rau...

Niciun comentariu: