marți, 27 decembrie 2011

cand trecutul trecutului te-ndeamna la viitor

il auzisem in scoica de langa perna. am luat-o-n palma stanga, si-am lipit-o de ureche.
l-am ascultat.
mi-a spus sa nu ma mai lovesc de valuri, ci sa stau pe mal, doar cu picioarele-n apa, ca in ultima zi in care ne-am mai cunoscut.
sa fumez prezentul si sa arunc chistocul in viitor.
sa joc trecutul la poker.


citeam un blog.
am realizat tarziu ca ascultam aceeasi piesa la nesfarsit, fara sa citesc un cuvant de pe acel blog. doar stateam si priveam ecranul.
o fraza imi trezise inima "sa-i pot cuprinde zambetul cu ochii"...
apoi disperarea de a reciti postul, ca sa ma asigur ca l-am inteles pe deplin.
"ma saturasem". am recitit fraza aceea de 13 ori, ca sa ma asigur ca e acolo, ca sa o memorez in carne.
m-a intristat.
am oftat si mi-am aprins o tigara. poate ca asa ar trebui sa fac si eu. sa ma satur de tristete, doar sunt fericita acum, nu?
"asadar... sunt aici"
da, sunt aici. dar mi-as dori sa nu fiu. mi-as dori sa fiu intr-un alt loc, departe de viata asta. undeva unde pot gandi fara sa-mi pot auzi gandurile tipand printre ecouri.
sunt aici...
mereu voi fi aici.
stii si tu, nu?
"acum trebuie sa plec"
plecasem de suficient timp dintr-o poveste, calcand in picioare eternitatea promisa intre sufletele pereche. mi-am permis sa-mi bat joc de teoria noastra intr-un scop caritabil pentru sufletul meu bolnav.
mi s-a cerut a promite, ca nu voi iubi vreodata o alta rasuflare. si-am promis. si sunt sigura c-am mai promis, in alte vremuri, dar azi... azi sunt si eu grabita. ma mangaie trecutul pe obrazul stang si sfarsitul pe cel drept. iar eu, eu vreau sa traiesc putinul prezent, iubind.
vreau sa iubesc, intelegi?
vreau sa iubesc.
m-am saturat sa te iubesc doar pe tine. te-am iubit mereu, fara sa mi-o ceri, neconditionat... iar tu, tie, tu, eu, naiva de mine, eu... tie ti-a pasat suficient de mult, incat sa-ti pastrezi toata dragostea fata de mine, inchisa in tine.
si-a durut...

acum, nu mai doare.



"cu bine, candva, o cafea si noi."


m-am trezit facand bagaje.
voiam sa plec cu cea mai mare disperare care am simtit-o in viata mea.
plangeam.
voi fi acolo sarutandu-l, iubindu-l, implorandu-l din priviri sa-mi zambeasca.
voi fi acolo, tremurand de frig, incalzindu-ma la caldura privirii sale.
voi fi acolo batandu-mi joc de teoriile mele cretine, devenind o femeie, oprind sfidarea intregii lumi.
voi fi acolo, cedandu-i tot ce-a mai ramas uman din mine.

Niciun comentariu: