joi, 24 iunie 2010

agenda

nu mai am cuvinte si nu stiu unde mi-am uitat agenda cu sentimentele. cred ca am imprastiat-o peste tot, pentru ca in momentu asta tin in mana o foaie cu ce am de facut azi:

-suna-l si trezeste-l.
-intalneste-te cu el.
-urla la parintii tai si nu te intelege cu ei
-mediteaza
-bea o cafea
-iesi cu fetele la o barfa
-simte-te bine!

p.s. nu uita sa fumezi exact 25 de tigari.

nu ma uit la data. mototolesc foaia si o bag in buzunar.
nu-l trezesc, ar trebui sa se odihneasca. nu ma intalnesc cu el azi, pentru ca n-am cum.
ce-i asta? inca o foaie?

-uraste tot ce te inconjoara si mai ales pe tine
-provoaca-ti durere
-urla atat de tare inauntrul tau incat fiecare rana sa-si deschida ochii. au dormit destul.

p.s. azi bei si alcool, stomacul tau nu rezista prea mult, dar cu putin noroc ajungi la urgente
p.s. [2] si nu uita sa-ti reamintesti cat de inutila esti in fiecare zi

inutila? stiam deja,chiar nu mai trebuie sa scriu. n-am chef de alcool. cred ca o sa cresc numarul tigarilor si atat.
durere? in mine? ahahahaha, am devenit imuna de la atatea doze de depresie.

-foloseste-ti imaginatia
-creeaza din durere ceva frumos.
-gandeste pozitiv

p.s. nu-ti murdri hainele

pfff. stupid. n-am chef de desenat, scris, citit, nimic.


-zambeste
-lasa-l sa te vindece
-asculta-i vocea
-absoarbe-l in tine cu fiecare cuvant grait
-gandeste-te la el prin fiecare lucru care il faci

p.s. o sa-ti lipseasca.

mie... mie mi-e dor de el. chiar mi-e dor de el.
sper ca asta e ultima foaie...

-iubeste-l.

p.s. si el te iubeste

Niciun comentariu: