sâmbătă, 7 august 2010

ochii gri si pata rosie

mi-am dus mana in dreptu inimii si-am tipat.



mana ta calda se potrivea perfect cu mana mea rece.
buza ta de jos umplea perfect golul dintre buzele mele.
mirosul tau era al meu, iar al meu era al tau.
visele mele incolore se colorau in visele tale.

-lara, trezeste-te.
am deschis ochii. ma priveam pe mine. imi vorbeam mie.
-tu. de ce tu? de ce mereu tu? de ce nu el?
-pentru ca visai. trezeste-te. ai bagaje de facut.


m-am trezit cu pisica langa mine. imi atingea obrazul cu botul ei umed si rece.
-ce e?
a mieunat, s-a arcuit si-a sarit jos din pat.
m-am ridicat din pat si-am cazut la loc.
m-am intins dupa telefon.
08: 12.
ma simteam goala. toate sentimentele, toate amintirile, toate au disparut.
incercam sa ma gandesc la ce-am visat, dar uitasem.
incercam sa-mi aduc aminte de clipele de fericire.
ceata.
-ceata? dupa ceata vine claritate.
ochii mi s-au umplut de lacrimi. ma usturau.
lacrimile erau reci.
am depus un efort mare si-am ajuns in fata oglinzii.
-ce dumnezeu?!
ochii mei erau un gri spalacit, aproape alb. pata de lumina din ei, era mai mare decat pupila.
am simtit cum totul se prabuseste asupra mea.
pulsul o lua razna, iar inima imi batea atat de tare incat simteam ca mai are putin si-mi spage pieptul. mi-am dus mana stanga pe piept.
nicio bataie.
nici una.
am tipat.
am cazut in genunchi.
mi-am bagat unghiile in carne ca sa simt durerea.
durerea nu exista.
degetele imi erau acoperite cu stropi de sange.
ma uitam la gresia alba.
o picatura de sange.
a doua.
a treia.
a patra.
o picatura de apa.
m-am ridicat in picioare. ma uitam in oglinda.
eram aproape normala.
mint.
ochii gri si pata rosie de pe maieu, nu insemnau normal.
eram goala.
ma durea pieptul, dar nu din cauza ranilor... ma durea inauntrul lui.
m-am intins pe spate si mi-am aprins o tigara.


-lara? trezeste-te.
am deschis ochii. imi vorbeai mie, iar eu iti vorbeam tie.
mi-am dus mana stanga in dreptul inimii.
nu mai batea.

2 comentarii:

Dee spunea...

Foarte tare asta. :) Si melodiile de pe fundal.

Lara D'art spunea...

meersi ^^