miercuri, 23 noiembrie 2011

II.sunt aici

nu l-am sunat. a mai trecut o luna de cand ar fi trebuit sa-l sun.
am continuat sa iesim ca prieteni. sa ne intalnim toti la un film, sa iesim la concerte si toate rahaturile care le facem ca prieteni.
eram ok. ma simteam mai bine in prezenta lor. mai... mai usurata de tot ce mi se intampla noaptea.
ajunsesem in stadiul in care mi-era frica sa mai dorm. trecuse 3 zile, in care n-am avut curajul sa pun pleoapa pe pleoapa si-am atipit la facultate pentru o secunda. am vazut-o stand in mijlocul clasei, ranjind.
m-am ridicat si m-am uitat la colegi.
lucia radea.
-ai atipit. ce-i cu tine? esti bolnava?
-bolnava is de cateva luni... psihic.
radea si mai tare.
-ai visat ceva nasol?
-ceva de genu.
-toata ai transpirat. si ai atipit doar doua minute.
-da. stiu. deaia nu dorm.
fata ei devenise brusc serioasa.
-cum adica nu dormi?
-ti se par normale pungile de sub ochii mei? sau pielea mea palida? is mai alba ca tine, desi pielea mea e olivie.
-rahat. ai dreptate. am ceva somnifere, mai slabe ce-i drept, dar ti le pot da tie.
-nu! nu vreau sa dorm.
-o sa-ti pici exemenele.
-atata timp cat nu dorm, nu mi le pic.
-te droghezi?
-nu. dumnezeule! nu!
-ar trebui.
ma uitam la ea ca la felul doi. tipa care urlase la mine pentru ca am fumat iarba in fata unei crasme, imi spunea sa ma droghez.
-nu.
-cum vrei.

plecasem de la scoala, inca socata de propunerea luciei.
am ajuns acasa.
m-am trantit pe pat.
-o sa-l sun intr-un final... nu?
ma uitam la telefon.
-dar poate ar fi mai simplu sa-i scriu un mesaj. nu. il sun.
il sunam...
-da?
-vii la mine?
-da sigur, da nu maine trebuia sa venim la tine?
-ba da. dar hai si azi.
-bine stai sa-i sun pe ceilalti.
-nu! doar tu.
-facem sex?
ma pufnea rasu de la intrebarea lui directa. i-am raspuns afirmativ pe un ton ironic.
gluma e gluma, dar incepe de la un adevar.
dupa 10 minute aud batai in usa.
si iata-l. statea in fata usii cu fata umflata de somn.
-esti okay?
-da. dormeam. sper ca e la fel de important ca sexul.
-ce?
-motivul pentru care m-ai chemat aici.
-desigur: droguri.
-hmm, nu la fel de important. dar merge.

stateam rezemati umar la umar, de-o perna.
ne jucam cu degetele.
imi plac mainile lui. sunt ingrijite. sunt frumoase...
-imi plac mainile tale.
-haha, de ce?
-sunt ingrijite.
-cred ca esti prima care observa asta. imi place sa am grija de mainile mele.
-imi plac mainile oamenilor. imi place sa le studiez, sa le desenez.
-ciudat. esti ciudata. postim o tigara?
-aha.
se ridicase, fara sa-si despleteasca degetele dintr-ale mele.
aveam si eu de gand sa ma ridic, dar se intoarse spre mine. am inchis ochii si i-am strans degetele-ntra-le mele. ne sarutam deja.
simteam cum toata caldura buzelor lui se raspandea in tot corpul meu.
n-am deschis ochii mult timp. ma simteam ca un copil.
ca atunci, cand am primit un biletel in clasa intai, de la un baiat din clasa a treia, in care imi spunea ca ma iubeste.
ma simteam rusinata, usurata si in acelasi timp fericita.
eram emotionata de fiecare atingere a mainilor lui frumoase.
ma indragosteam cu fiecare sarut.
totul era atat de intens, ca si cum as fi pe toate drogurile din lume, inainte de colapsul total.
prinsesem ideea luciei, cand se referea la droguri. desteapta fata.
am adormit in bratele lui.
era cald.
transpiram.
eram pe hol, goala. lumina palpaia. m-am uitat spre tavan. vedeam cerul intunecat. stiam ca trebuie sa fug.
din nou. am inchis ochii. nu voiam sa-l vad transformandu-se in ceva ce-mi va face rau.
am simtit-o in spatele meu. ii simteam respiratia rece intre omoplati.
-a trecut ceva timp de cand nu ne-am mai vazut. stiam c-ai sa cedezi curand.
am luat-o la fuga spre usa. era incuiata.
m-am intors sprea ea. calca incet, calma spre mine.
am simtit doua brate calde in jurul meu si-o respiratie calda in urechea dreapta.
-sunt aici. shhh, gata. nu-ti face nimeni rau.
fata ei a devenit grava, speriata. eram la fel de speriata ca ea.
peretii se spargeau. ieseau toate fiinetele hibride din crapaturile peretilor si-i rupeau pielea, luand-o cu ei, intre crapaturi.
visul s-a spart.
-gata. gata. sunt aici. gata.
am deschis ochii. m-a sarutat pe frunte, pe nas, apoi pe buze.
-gata. sunt aici.

Niciun comentariu: